Världens bästa måndag

Det var jobbigt att vakna idag. Jag hade inte alls någon lust att gå upp och jag var trött efter helgens bravader. Då gäller det att ändra inställning. Det är nästan helt ljust på morgonen. Jag ska få instruera min underbara cykel idag. Man har det rätt bra ändå.

Igår hängde jag på loppis hela dagen och det var något helt nytt för mig. Nu är jag en erfarenhet rikare och det var både roligt, intressant och framförallt fick jag saker sålda. Topp! Efter att ha somnat innan tio igår har jag fått en bra dos sömn i alla fall, även om helgens ickesömn gör sig påmind.

Och så har jag fått hem mina produkter jag beställde. Det blev hårinpackning från Sacha Juan och ricinolja till håret. Vi får se om vi skådar några underverk!

Happy måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0