Bra dag

Fredagar brukar ju vara bra dagar och idag var inget undantag. Efter att jag försovit mig en smula (oh, lord, när man är mammaledig händer det!) startade jag dagen med en prommis för att möta två töser och deras småflickor för att picknicka. Supermysigt och jättevarmt i solen! Efter att ha myst tillräckligt prommade jag till svärpäronen för fika och sedan vidare hem för att spana Eurovisions andra delfinal som missades igår. Efter dusch och insmörjning med efter sol-kräm (då måste det väl ändå vara sommar?) är jag nu redo att krypa ner bredvid lilltösen för att få min skönhetssömn. Imorgon är det både Eurovision och hockeysemifinal. Och massa kompishäng däremellan. Det verkar som att det också kommer bli en bra dag. Tjing!

 

God lunch

 

Härlig promenad

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0