Härlig dag

Idag har jag hängt med två kompisar och två bebisar i det härliga vädret. Vi har käkat sushi och en massa frukt och godis och myst på en filt i solen. Det var varmt tills solen försvann bakom molnen och vi lyckades hamna i ett blåshål. Men sällskapet var förstås grymt. Sedan gick jag och Alicia hem och vände och drog ut på en liten prommis för att handla lite förnödenheter. Och lilltösen var så lugn och fin att man nästan blev lite förvånad. Men det fick man betala för sedan. Hon har skrikit konstant sedan klockan sex och det är så frustrerande när man tycker man gjort allt man kan komma på. Ammat, matat, gett närhet, masserat magen och bytt blöja. Efter två timmar blir man rätt matt. Men hellre att det sker på dagtid än på natten. Efter att jag kört ett varv till med matning somnade hon. Men hon verkar fortfarande lite orolig.
 
Underbart väder, fint sällskap och godaste sushin - en fin kombo
 
 
 
Massa färgglada nyttigheter
 
 
Värsta många vårblommor. Fint!
 
 
Alicia när hon fortfarande var en tryggt sovandes lilltös
 
 
Hela kvällen har försvunnit i ett nafs. Nu är det hckey, Sverige-Norge som rullar på televisionen och jag kanske ska försöka vara lite effektiv innan jag slocknar för idag. Igår var vi för övrigt på BVC och hon går upp i vikt som hon ska. Det är vi mycket tacksamma för. Att det är ett matvrak vi skaffat oss går det inte att ta miste på. Hon är som sin mor, det är tydligt. Haha.
 
Trevlig kväll! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0