Söndag

Igår blev det film, Jack Reacher, som faktiskt var riktigt bra. Tom Cruise spelade dessutom grymt. Och jag lyckades hålla mig vaken under hela filmen. Men sedan var det trevligt med sömn. Som jag fick ganska mycket av, bortsett från matningen ungefär var tredje timme. Men det börjar nästan bli en vana nu. Men bara nästan.
 
Idag har vi varit hos svärpäronen och ätit och umgåtts. Och så har vi spanat fobollen också. Vinst mot Malmö med 3-2. Japp, nu vänder det minsann! Det är ungefär vad jag hunnit med idag. Imorgon är det dax för måndag igen och en hel vecka utan röda dagar. Men känner jag mig själv kommer jag inte ha några problem att få tiden att gå. Och så börjar jag längta till gymmet också..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0