Be your best convention

Rygglyft


I morse fick jag ställa klockan för att komma upp och dra iväg till Älvsjömässan och Be your best convention. Nu är första passet avklarat med Robert Kronberg som körde sitt koncept Faster-harder-Kronbee. Friidrottsträning som liknar löpskolning och det var grymt roligt. Lika roligt som förra året när jag fick äran att träna hans koncept under BBC. Såhär såg upplägget ut:

Plankan alt skottkärreposition släppa fot
Rakbebslöpning (springa på framfoten)
Utfallshopp på stället

Rygglyft
Hoppsahopp
Tio snabba fötter, tio höga knän

Explosiva upphopp med knäböj
Accelerationer (sprintar), jogga tillbaka
Hoppa sicksackhopp, hoppa rakt upp


Explosiva upphopp


Tummen upp för hans koncept och för mitt nya linne från Lorna Jane som jag köpte igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0