Ben




Godmorgon! Igår blev det benträning på gymmet. Jag hade begränsat med tid, men trots att jag bara hann med fyra övningar hade jag en början till träningsvärk redan efter andra övningen.

Knäböj mellan steplådor med 16 kg kettlebell, 4x12
Knäböj med stång, 5x10
Utfall med hantel i varje hand, 3x10 på varje ben
Benspark, 3x10


Efter-träningsmellis


Efter träningen hade jag typ 15 minuter på mig att bli klar. Jag slängde i mig en Gainomax, duschade på två sekunder och rullade hem till mamma och drack en kaffe på två sekunder. Sedan vidare till O'Learys för middag innan hockeyn på Hovet. Som inte alls slutade roligt..



Mmm..middag! Roligare än hockeyn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0