Cirkelträning med fint sällskap

Idag efter möte, häng i Globen och planering inför London hemma hos mamma mötte jag upp mina fina barndomsvänner för träning på Sats Medis. Jag tog fram ett cirkelträningspass som jag ville testköra. 45 sekunder arbete, 15 sekunder vila i tre varv:

Burpees
Djupa knäböj med kettlebell
Kettlebellswing
Utfall med vikt
Knäböj med upphopp
Dips
Bicepscurls på bosuboll
Situps + fotdopp med viktplatta

Sedan avslutade vi med några sköna (?) plankor.


Nästa gång kör vi fyra varv och ännu mer fokus på teknik och utförande. Vi hade grymt roligt och jag var fylld av ny energi och en massa endorfiner på vägen hem. Det är en fröjd att blanda träning, vänner och endorfiner. Det kan liksom inte bli fel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0