Fredag

Igår hade jag en supertrevlig förmiddag och lunch med vänner. Tiden bara rann iväg så jag fick kuta hem för att hinna med ett trevligt fikabesök. Och helt plötsligt var det dags för min spinning som var riktigt rolig igår. Jag skrek, hejade och log mer än jag brukar göra och jag tror det bet på deltagarna.

Nu har jag precis frukosterat en stor frukost framför Nyhetsmorgon och lillans skönsång. Om en stund är det dags för mig att möta upp Elin och gå på yoga. Min kylskåpskropp behöver lite tänjningar och töjningar. Yoga har inte varit min grej tidigare, men kroppen behöver det, så jag ger det några gånger. 


Inte dagens frukost, men väl ett av veckans kvällsmål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0