Gårdagens cirkel

Äntligen får jag en minut över. Eller ja, det är en minut jag egentligen inte har. Idag har vi i alla fall praktiskt taget tömt lyan och packat tusentals (typ) kartonger. Någon mat blev det inte förrän för en liten stund sedan. Nu har jag duschat och ska rulla iväg på halloweenpartaj. Ingen vila alls.
 
Här har vi i alla fall, som utlovat, gårdagens cirkel som gav en skön träningsvärk till idag. Jag körde 45 sekunders arbete och 15 sekunders vila och gjorde det tre varv.
 
Kettlebellswing
Breda knäböj mellan två steplådor med kettlebell
Armhävning
Utfall med vrid åt sidan med medicinboll
Dips mot en bänk
Idioten
Situps med fotdopp
Bålrotation med medicinboll
 
Nu ska vi rulla iväg och lämna lilltösen och sedan drar vi vidare för att fira Halloween. Det ska bli grymt roligt att träffa mina vänner och koppla bort allt vad städning, piffning och fixning innebär. Trevlig lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0