Sats Signalfabriken

Idag drog jag med mig familjen till invigningen av Sats nyaste träningscenter, Signalfabriken i Sundbyberg. Och jisses vad fräscht och stort det var! Jag testade en Hot MOJO och det var ju riktigt skönt. Svetten sprutade bara av att stå och efter en timmes yoga var den mesta kroppsvätskan på golvet. Men det var ingen avancerad yoga, utan mer stretch och tänjning. Efter yogan ställde jag mig på bandet och brände av 5 km. Det blev två kilometers uppvärmning, sedan intervaller. 200 meter snabbt och 100 meter gång till 4 km, sedan löpning till 5 km. Det kändes lätt och skönt!


Dagens intervallöpning


Åh, nu när jag fick hänga på det nya centret längtar jag ännu mer efter att börja instruera Body pump i Sumpan igen. Dock är det alltid lite pirrigt att instruera på ett nytt ställe och det kommer ju vara ännu mer pirrigt eftersom jag inte gjort det på nästan ett år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0