Bröst och triceps

Idag blev det ett tungt pass på Sats Farsta där bröst och triceps fick sig en rejäl omgång. Uppvärmning blev fem minuter på cykel och fem minuter på crosstrainer. Sedan körde jag följande upplägg:

Bänkpress 1x10 uppvärmningsset, 3x10  och 2x5
Superset hantelpress-hantelflyes 3x10
Stående flyes nedåt i cc 5x10
Tricepspress i dragmaskin 3x10
Tricepspress mot pannan med z-stång 3x10
Dips mot stepbräda 3x10

Efteråt var jag helt slut i kroppen och är det fortfarande. Jag ser fram emot en rejäl träningsvärk imorgon. Det här inlägget har bara tagit tre timmar att få ner. Jag har pysslat med allt och inget under tiden och väntat på att lillan skulle vakna. Och nu ska vi gå och handla.


Den här var den minst suddiga bilden..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0