Bröst, triceps och biceps

I morse var vi på sexmånaderskontroll med lillskrutt och sedan fick vi en femkilometers promenad till gymmet med våra BFF's. Först värmde jag upp fem minuter på cykel och fem minuter på crosstrainer. Sedan blev det överkropp. Men jag kände av gårdagens Grit i axlar och rygg så jag körde bröst, triceps och biceps. Detta blev dagens upplägg.
 
Bänkpress 4x10
Hantelpress 3x10
Stående flyes nedåt i cablecrossen 3x10
Hantelflyes 3x10
 
Tricepspress över huvudet med hantel 3x10
Tricepspress i dragmaskin 3x10
Kickback 2x8
 
Stående bicepscurl med hantlar 3x10
Bicepscurl i dragmaskin 3x10
 
Jag avslutade det hela med två korta plankor. Och sedan var allt frid och fröjd och jag åkte nöjd hem och käkade blodpudding. Och träningsvärken börjar redan smyga sig på. Whoa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0