Fredag

Idag har jag varit seg i kroppen, minst sagt. Ändå har jag skrapat ihop cirka 13 kilometers promenad. Först en prommis med min vän och hennes busunge med ett pitstop för att köpa sushi och fika. Sedan landade vi i soffan och hade en allmänt trevlig förmiddag som blev till eftermiddag och det var dags att promma hem. Då ville min mamma rastas så jag mötte henne på vägen hem, tog en sväng in på Skogskyrkogården och vips så var milen avklarad. Sedan hem och duscha och vandra iväg igen på middag hos svärpäronen. Och nu är det sovdags. Hade jag inte använt RunKeeper idag hade jag känt mig som världens lataste. Träningen uteblev till förmån att försöka bli kvitt huvudvärk. Men då var det inte så illa trots allt. Nu laddar vi batterierna för helgen. Hejsvejs!

En del av dagens fika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0