Igår och idag

Igår blev det en Body pump och nu börjar jag närma mig någon slags form i denna disciplin. Det känns bra och jag har börjat öka mina vikter. Nu ska jag bara plugga in koreografin och sedan ska jag se om jag inte kan hoppa in och vicka någon gång innan vårterminen sätter igång. Idag trodde jag inte det skulle bli någon träning. Jag startade dagen med shopping med en vän och sedan lunch på det. Sedan blev det fika hemma hos mamma och jag kände mig frussen och lite allmänt opepp. Men efter en stund bestämde jag mig ändå för att dra ut på en runda. Jag vet ju att känslan efteråt är oslagbar! Det blev en femkilometersrunda, under 30 minuter idag också. Det kändes väldigt fint och känslan efteråt var oslagbar. Sedan rullade vi hem och jag multitaskade matlagning, hockey och en lite småtrött dotter.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0