Beat yesterday, today

Efter att haft en slappdag med Idolmarathon så det skriker om det var det skönt (mentalt) att få komma ut på en löprunda. Dock kändes kroppen allt annat än skön. Jag kände mig stel, tung och hade ont lite här och där. Men skam den som ger sig. Jag lunkade runt min femkilometrare enligt plan och nu känns det mycket mer befogat med filmkväll och hämtsallad. Jag invigde min nya långärmade löptröja från Nike idag som jag köpte när jag hämtade ut Tjejmilsnummerlappen. Då fick man även välja ett tryck och jag tyckte att Beat yesterday, today kändes väldigt passande.
 
Trötta ben idag. Men jag är ändå väldigt tacksam för dessa stela stolpar.
 
 
Oh yes!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0