Bröst och triceps

I fredags blev det ett skönt Body pump-pass i Globen efter att jag hälsat på och lunchat med mina kollegor på jobbet. Jag fick till knäböjen ordentligt och tyckte att det kändes rätt bra, passet igenom. Nu har jag dessutom fått hem den nya skivan så jag ska öva in den och hoppas att jag kan hoppa in och vicka lite under hösten för att vara fit for fight när jag sätter igång att instruera igen på riktigt i januari. Igår blev det vila och istället fika och massa prat med en underbar barndomskompis och sedan häng på loftgången här hemma i sommarvädret! 
 
Idag när jag vaknade var jag inte på topp och träningslusten var inte där den skulle. Men jag tog mig i kragen och gick till gymmet. Och jobbade igenom bröst och triceps och jisses vad skönt det var. Hantelpress, bänkpress, flyes med hantlar, stående flyes nedåt i cc, bröstpress, tricepspress över huvudet med hantel, tricepspress från pannan med stång samt dips. Och efteråt var det värt det!
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0