Hämtat nummerlapp

Idag har jag flängt runt i stan med mamma och Alicia. Först var i på ett vernissage vid Hornstull, efter det åt vi god pastasalladslunch, sedan svängde vi förbi Fridhemsplan för att handla lite kläder till lillan och spana in barnvagnar för att sedan avsluta på Östermalms IP med att hämta nummerlappen till morgondagens Tjejmil.
 
Pastasallad med lax och avokado. Pastaladdnig!
 
Nummerlapp och två härliga kassar hämtade.
 
 
Imorgon ska jag alltså ta mig runt milen. Och jag har endast sprungit två kilometer som mest efter förlossningen och känner mig fortfarande lite instabil i bäckenet och det knäpper i höften. Inbillning kanske? Hur som helst blir det en lugn runda imorgon där jag springer så mycket som känns skönt och försöker njuta hela varvet. Som alltid anmälde vi oss även till nästa års upplaga av Tjejmilen. Och så hämtade vi ut vår superoranga Nike-tröja som vi springer med imorgon. Det kommer inte gå att missa oss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0