Träning onsdag

Idag har jag fått till ett skönt träningspass på gymet. Jag fokuserade på hela kroppen med mestadels fria vikter och övningar som supersettades. Jag startade med två kilometer på bandet på strax under tolv minuter. Det tar sig. Och såhär såg dagens pass ut:
 
Superset gående utfall - knäböj, 3x10
Rumpövning med hantel i knävecket, 3x10 på varje ben
Superset hantelflyes - hantelpress, 3x10
Rodd i dragmaskin, 3x10
Superset axlar drag mot hakan - axel/militärpress, 3x10
Superset bicepscurl med hantlar - dips mot bänk 2x10
 
Det kändes så grymt bra, bortsett från att mitt knä började göra rejält ont under knäböjen. Men mitt knäskydd var inte på så vi får se vid nästa pass hur det känns då. Efter passet var jag svettig och lycklig och jag svepte en Gainomax illa kvickt.
 
Fick agera dagens mellanmål
 
 
Sedan har jag fått till en långprommis idag också. En 6,77 km lång social runda med min barndomskompis. Mycket trevligt att få ventilera sina tankar emellanåt. Sedan var jag galet hungrig och stekte kycklinfilé med glaze och kryddor och åt det tillsammans med cous-cous, spenat och tomater. Gott!
  
Dagens middag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0