Träning

Igår kväll drog jag iväg på ett Bodypump-pass med min fina Lisa. Det kändes i kroppen vill jag lova. Instruktören körde det nya programmet och idag har jag ont lite här och där. Men som vanligt är det en väldigt angenäm känsla. Jag premiäranvände mitt elastiska knäskydd som jag köpte härom veckan eftersom jag har fått så ont i knät de senaste gångerna jag tränat ben, framförallt knäböj. Och det kände faktiskt bättre. Om det har med skyddet att göra eller att kroppen börjar vänja sig låter vi vara osagt. Men jag kör med det några gånger till för att se hur det blir när jag kör utan.
 
 
 
Igår hann jag även med att luncha med Jenna och Elin med en god sallad på Drottninggatan samt ta en sväng till kontoret och hälsa på mina saknade kollegor, fixa min dator och hämta min nya telefon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0