Dagens träning

Idag drog vi hela familjen till Sats. Det gick..sisådär. Alicia ville inte alls leka på MiniSats så jag satt och underhöll henne tills jag blev avbytt och kunde köra mitt egenkomponerade cirkelpass. 




45 sekunders arbete, 15 sekunders vila med följande övningar:

Djupa knäböj mellan steplådor
Burpees
Upprätt rodd med kettlebell
Mountain climbers
Biceps curls med hantlar
Kettlebellswing
Tricepsextension med viktplatta
Plankan


Sedan blev det avlösning på MiniSats igen. Och efter det skulle jag testa pullups. Bara testa. Och jag klarade tre (!!) stycken! Famsteg, framsteg, mina vänner! Lycklig kunde jag hoppa in i duschen och sedan styra stegen mot Skansen. I solen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0