Styrka överkropp

Idag stod överkroppsstyrka på schemat och jag var laddad till tusen med glass och choklad från igår. Det gick bra och var riktigt skönt efteråt. Jag skulle egentligen påbörjat ett nytt upplägg idag, men valde att köra det gamla två varv till. Detta eftersom det känns som jag tappat så mycket efter att ha varit sjuk, på resande fot och ätit lite för lite. Efter axelpressar, excentriska pullups, bänkpressar och rodd svepte jag en proteinshake och rullade hemåt.  När jag lyckats pyssla med tusen grejer inklusive rensa balkong, platta kartonger och få fikabesök till lunch, kunde jag sätta mig ner och jobba medan hemmapremiären i fotboll rullade på TV:n. Jag fick mycket gjort, och tur är väl det. För nu ligger min lilla tös och sover på mitt bröst med feber. Men strax blir det åter till datorn, även om jag hellre skulle ligga här hela natten och höra henne snusa. Mysigt!


Mina nya, coola brallor rastades


Tjejen som ska bli stark..are!



Dagens lunch med kanel och vanilj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0