Dagens styrketräning

Goddagens! Efter frukost drog jag till gymmet och körde skiten ur mig. Nejmen, jag visste inte riktigt hur kroppen skulle svara efter gårdagens löprunda. Jag har trots allt inte sprungit så långt på mer än två år. Jag har lite känningar på utsidan av båda knäna och lite i höften, men annars absolut ingenting! Detta var dessutom inget som hindrade mig alls på dagens styrkepass. Men efter front squats, raka marklyft och pushpress var jag helt slut och hade liksom inte mycket över till pullupsen. Där har jag stannat lite i utvecklingen. Men annars lyckades jag öka vikterna på sina ställen och känner mig grym nu! Dags att dra hem till dusch och sedan vidare för middag hos svärpäronen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0