Dagens träning

Jo men visst blev det träning även idag, så här sista semesterdagen. Jag kände för att freestyla ihop något eget idag och resultatet blev följande 

10 minuter rodd
10 minuter crosstrainer
10 minuter löpning

3xSuperset frontböj med kettlebell  - lårcurl
3xSuperset pullups + 20 sek excentriskt - hantelpress med kettlebell


Uppladdning med kaffe


Efter detta var jag trött och glad och pinnade hem för äggröra och mackor. För att sedan laga middag. Och se på film. Och nu är jag lagom förberedd för jobb imorgon. Det som är skönt är att komma in i rutiner igen. Det som är mindre skönt är den minskade tiden med familj och för nöje. Men imorgon ska jag få min dubbelmåndag tillbaka och det ska bli härligt att träffa alla mina passdeltagare igen. 


Nedvarvning på en matta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0