Helgen

I lördags efter löpningen stack jag iväg på trötta, lyckliga ben och lunchade med två barndomsvänner. Det var väldigt trevligt. På kvällen fick vi besök av vänner som bjöd på mat. Sjukt bekvämt att ta hem folk som tar med mat. Haha. Det var gott och vi spelade kort, åt och babblade till sena natten. 

Igår fick jag en skön sovmorgon och sedan startades dagen med film och frukost. Sedan var det bara att slänga ihop en kladdkaka och invänta fikamys med en vän som äntligen landat i Sverige efter allt för lång tid borta. Efter massa prat och uppdatering var vi både mätta och uppdaterade. 

Och nu är det måndag och jag skulle gärna ha en något längre helg. Men jag har ju min dubbelmåndag idag, så jag klagar inte!


Lördagsmiddag


Söndagsfrulle. Det finns yoghurt där under..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0