Långlöp

Idag stack jag ut på en löprunda efter frukost. Målet var att komma över milen och helst landa kring elva-tolv kilometer. Jag sprang längs med Årstaviken, men fick gå på tid istället för distans eftersom min Garmin valde att flippa ur och inte hitta satellit precis i början. Men jag ska se till att mäta upp min runda vid ett annat tillfälle, men jag tror den hamnade någonstans kring elva-tolv kilometer till slut. Den första halvan var med lätta steg, men när jag vände kändes det tyngre. Inte flåsmässigt, men rumpan var inte med och jag kände mig trött och sliten i höften. Men känslan när jag äntligen kan springa över tio kilometer efter mitt löparknä och behandlingen av detta är underbar! Men nu får jag ta det lite lugnt med löpningen någon dag så jag inte drar på mig något igen. Men just nu är jag mest glad, tacksam och nöjd.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0