Ingen hårdträning direkt

Det här med träning. Jag saknar den som tusan. Och i nuläget kan jag bara inte klämma in den. Jobb från tidig morgon till sen kväll, sedan en stunds mys med Alicia och sedan ska tusen grejer fixas innan man stupar i säng. Jag brukar vara någon form av expert på att klämma in mina pass, men i ärlighetens namn har jag inte orkat rådda med det pusslandet efter förkylningen. Men jag har just planerat ihop två grymma styrkepass som jag ska få till innan denna vecka är slut. Och så lite löpning på det och jag kommer vara i mitt esse. Nästa vecka är det dags för ett möte med min PT igen, så det laddas det såklart också för. Och laddar gör vi med tre julbord på fyra dagar. Smarr!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0