Julbord på Stadion



Dagens julbord på Stadion med uppträdanden av Cirkus Cirkör var ok. Det var fin kvalitet på maten men inte mer än så. Det var lite rörigt, konstig placering av maten och en nedrans väntan på desserten. En dessert som verkade ha fokus på fruktsallad (?). Ett julbord är dessutom inte ett julbord utan gröt, så det drog ju ner betyget ganska mycket. Men laxen var god och potatisgratängen var to die for. Och skumtomtarna la sig som en mjuk bomull runt maten. Hehe. Jag var dessutom inte så värst imponerad av uppträdandet bortsett från lite kläng på en trampets. Eller jag hade kanske väntat mig mer. När jag kom hem fick jag i alla fall mysa med Alicia innan hon skulle sussa. Då blev det glass för min del och nu ska jag och min smärta gå och sova. 


Jag ville mysa. Alicia ville duscha


Sedan blev det dans inne på toan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0