Skrikig Body pump

Gårdagens Body pump-klass utfördes nästan helt enligt plan. Bortsett från en liten detalj. Headsetet. Det funkade inte. Jag sprang ner till repan och hämtade ett annat. Det funkade inte. Min hals fick således en rejäl omgång. Det förtar liksom halva nöjet. Jag gillar ju att skrika och peppa utan att behöva repa rösten så fruktansvärt. Men det gick. Lagom till att stretchlåten var över skulle jag bara testa och skruvade på en knapp jag aldrig rört. HALLÅ HEADSET LIKSOM! Pinsamt! Hoppas ingen märkte instruktörens lilla felsteg. Nästa år kanske jag kan skratta åt det. Nu gråter jag mest. Men som sagt, resten gick rätt bra. Body pump 92, nu kör vi!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0