Tisdag

Idag hade vi en lugn start på dagen. Så lugn att jag lyckades bli lite rastlös. Men efter lunch begav vi oss till Nacka forum och jag investerade i Depends 7 Days-lack som ska ge "gel feeling". Vi får se om det håller vad det lovar, utvärdering kommer. Imorgon ska jag försöka få till någon snygg nyårseffekt på naglarna också. Till middag blev det sedan sushi, samtidigt som en tråkig hockeyförlust och mys i soffan. Nu har jag peelat ansiktet och ska väl ge kroppen några timmars sömn. Imorgon ska jah försöka få till årets sista träningspass. Åh som jag längtar till gymmet!


Middag


Älskar att testa nytt


Bas, två lager färg, ett lager glitter, två topplager och voilà!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0