Det där med flytt..

..gör man inte gärna mer än en gång på ett tag. Jag har varit helt slut sedan i tisdags kväll. Lyfta, packa, packa upp, packa in, rengöra, organisera.. Detta i samband med jobb samt en dotter som nog också känt av den nya miljön vilket gjort henne lite stirrig. Nu börjar dock sakerna hitta hem och vi kan fokusera på det som faktiskt är viktigast i livet, och vi börjar imorgon. Jag har planerat en heldag för mig och min karl som jag hoppas han blir nöjd med.

Och det här med att inte flytta mer än en gång på ett tag.. Hur långt är ett tag? Igår skrev vi avtal på en ny, större lägenhet som blir klar nästa år. Varför flytta en gång när man kan flytta två?


Och varför sova när man kan vara vaken?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0