En j*%^a sekund




Idag skulle jag lunchträna - vilket jag inte hann. Sedan skulle jag träna efter jobbet. Vilket jag hann, men mycket senare än tänkt. Men det är träningen som blir av som räknas. Idag blev det löpning och fokus var fem kilometer så nära målet på 25 minuter som möjligt. Och klockan stannar på 25:01 (!). Alltså den där jäkla sekunden, haha. Men oj så bra det kändes. Jag sprang på 12 km/h hela vägen med en spurt mot slutet för att hinna ikapp klockan. Det är tydligen strax över tolvan man ska springa på för att klara målet. Nu har jag slängt i mig lite energi och ska ta mig hemåt. Lite lyckligare och med en lite rödare nyans i nyllet. Kram!


En massa tummar upp på denna dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0