Lördag



Gårdagens firande var hur trevligt som helst. Vi fick hemmagjorda hamburgare, snittar, snacks, godis och cake pops tills det sprutade ur öronen. Vi fick dessutom vår beskärda del av OS-hockey och Mello. Och det blev sent, för att bli ännu senare när Alicia totalvägrade att sova. Men tre timmars sömn är ju bättre än två, visst? 





Idag har vi rensat vårt förråd, åkt till tippen med diverse bråte, packat ner kökslådornas innehåll och sett Sveriges herrar ta guld i skidstafetten. Damerna igår och herrarna idag, vilken bragd! Nu ska jag ta mig till gymmet och köra igenom tisdagens PT-pass. Jag är trött men taggad och noggrann med att göra min hemläxa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0