Veckans träning vecka sju

Måndag: Instruera Cykel45 och Bodypump
Tisdag: Vila
Onsdag: PT-pass
Torsdag: Löpbandslöpning 5 km
Fredag: Styrka (onsdagens PT-pass)
Lördag: Löpbandsintervaller, totalt 6 km
Söndag: Styrka (förra veckans PT-pass)


Godmorgon! Förra veckan fick jag till hela sju (!) träningspass av blandad karaktär. Och en vilodag. Precis som jag vill ha det. Träningen känns väldigt bra och det rullar på. Pessimisten i mig väntar på bakslaget, framför allt i löpningen. Det brukar alltid komma. Onda benhinnor, löparknä och en drös andra krämpor. Men nu känns det, peppar peppar, riktigt bra! Men eftersom det är meningen att optimisten ska ta över, så tackar jag kroppen för att den är grym och bär runt på mig varje dag. Det är inte det lättaste. 

Nu kör vi fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0