Grit

Min första hela arbetsvecka på närmare nio månader är avklarad och jag lever och tycker fortfarande att det är rätt trevligt! Idag blev det till och med ännu trevligare eftersom jag fick min dagliga dos av träning. På lunchen struttade jag iväg och körde en GRIT Strength vilket jag inte gjort på länge. Det var nytt program och inte riktigt uppbyggt som tidigare, men oj vad jag gillade det! Jag hängde inte riktigt med i tempot idag, så jag har en del att träna på. Men bara man ger det ett par gånger så hoppas jag på förbättring. Det bästa är att man kan få effektiv träning på en halvtimma. Bästa grejen! Och ännu bättre blev det sedan med smarrigt fika på jobbet. Och som om detta inte vore nog ska jag och min lilla familj nu hem på middag hos våra vänner. Man kunde ha det sämre. 



Efter träningen dreglandes efter min pastasallad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0