Igår

Igår var det fullt ös medvetslös från tidig morgon till mitt i natten. De enda pauserna var en kaffe vid fyra och middagsfix vid sju. Således blev det ingen träning, mer än för hjärnan. Men den måste ju få drillas lite också. Men idag ska jag försöka få till träning på lunchen. Och efter jobbet blir det mingel med en kollega. Typiskt bra lillördag!


Haha, hej hej godmorgon 


För övrigt vaknade jag av världens mardröm i natt. Jag drömde att jag instruerade en spinningklass och hade en stor skärm bakom mig med en massa ljuseffekter. Någon störde sig på den men jag kunde inte stänga av. Till sist började de resa på sig, en efter en och det kändes verkligen fruktansvärt. En dröm kan ju verkligen fördjupa känslor, så det låter kanske inte så illa. Men jag vaknade med en jäkla ångest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0