Intervaller!

Svintrött!


Efter jobbet och egentligen för sent för att träna utan att ha ätit middag, ställde jag mig på bandet för intervaller. Jag kände mig inte särskilt inspirerad och visste inte vilken form av intervaller jag skulle köra. Därför tog jag ett säkert kort och körde 10x200 meter. På hastighet 16 km/h den här gången. Och tusan vad bandet rullade! Dock ska tilläggas att jag, efter den sjunde intervallen, pausade bandet och gick en liten sväng. Då var pulsen uppe i nära max. Nästa gång tar jag alla tio på rad! Kanske på fredag? Fem kilometer på 27.50 var något sämre än förra gången, konstigt nog. Men OM jag är nöjd? Ja!


På G hem till familj och mat


Men skål då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0