Jag i fokus

Det höll på att sluta med träning i vinterstövlar idag, men det löste sig. När jag kom till Sats Medis hade lilla flärpen på dragkedjan spårlöst försvunnit och jag kunde inte få ner dragkedjan. Alls. Så projekt åla av sig skon började. Och det var uppvärmningen. Sedan mötte jag min PT och på schemat var rörlighets- och styrketest. Det var inte svettigt och jobbigt, men man fick koncentrera sig och köra strikta övningar för att hitta sin maxvikt vid en repetition. Fokus var smal bänkpress och pull down. Och sedan lite rotatorkuff och rygg. Och rörlighet i knäböj. Med mera. Jag är hoppfull om framtiden och ser redan fram emot nästa pass och att sätta tänderna i ett träningsprogram. Nu är det stillasittande och hjärnfokus som gäller.


Färdigtränad och redo för kontoret



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0