Nyårsafton

Vi hade en alldeles fantastisk kväll och natt igår. Maten var superb. Svamptoast till förrätt, oxfilé, potatisgratäng, beasås och baconlindade sparris till huvudrätt och chokladmousse med apelsin- och kaffesmak till efterrätt. Mellan rätterna körde vi lite sällskapsspel för att på något sätt försöka göra mer plats i magen. Efter maten hann vi inte mer än andas lite innan det var dags att skåla in det nya året. Sedan fortsatte vi spela spel och ha en grymt trevlig kväll. Vi landade hemma vid halv fem och kunde inte haft en bättre start på 2014.
 
Jag och min lillpingla
 
 
Nyårspimpat matbord
 
 

Gott nytt ååår!
 
 
Idag är jag trött efter alldeles för få timmars sömn. Men mitt fokus ligger mest på att jag imorgon börjar jobba efter nästan nio månader hemma. Det känns konstigt och lär väl ta ett tag innan man kommer in i det. Men när jag kommit in i det  blir det min vardag precis som tidigare. Heja 2014!
 
 

Kommentarer
Postat av: Göta Juck

Det kommer gå super på jobbet! Men SOM vi kommer sakna dig och din prinsessa! ❤ Vi ses redan fram emot när vi ses nästa gång! PUSS!

Svar: Jösses, bara tanken på att inte kunna träffa er nästan varje dag gör lite ont i hjärtat! Men vi ser verkligen fram emot nästa dejt och hoppas den kommer snarast! ❤️❤️ PUSS!!
Emma Jordell

2014-01-01 @ 21:51:22
Postat av: Elin

Vilka snygga babes! (och va långt hår du fått!!)
hoppas första dagen på jobbet gått fint! PUSS!!

Svar: Men tack snygga du!! :D Jag vet, upptäckte det den kvällen. Dags att ansa lite tror jag! God fortsättning! PUSS PUSS!!
Emma Jordell

2014-01-02 @ 14:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0