Vägen till frihet

Igårkväll var vi på bio med jobbet och såg Mandela: Vägen till frihet. Jag hade inte läst något om filmen och hade således inga förväntningar alls. Men oj så bra den var. Tårarna kom fram lite titt som tätt och den kändes verkligen inte som två och en halv timme lång. Sevärd, helt klart. Och fem tummar upp från mig!




Idag ska jag starta en ny resa i mitt liv. Jag har blivit med PT och ska se hur långt det kan ta mig. Hur långt kan man pressa kroppen? Hur stark kan man bli? Vi får se hur jag känner efter den första dejten som är klockan 07.00 (!) 

Efter jobbet idag är det dags för NTC Tour Stockholm, ett träningsevent jag ska besöka med några härliga bruttor. Det blir träning, spinning, yoga och kanske lite shopping? Nu ska jag ladda lite så här på morgonkvisten. Nu kör vi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0