Veckans träning vecka två

Hej hopp! Idag har jag vilat från träning och istället stretchat käkmusklerna på jobbet, spanat in vår snart nybyggda lägenhet och duschat lääänge. Dessutom har jag tagit hand om mitt hår och kletat in ricinolja som fick verka en stund. Nu ska jag strax ge kroppen sin skönhetssömn och ladda om för en ny jobbdag imorgon. Och för ett nytt cirkelpass med vänner! Men först förra veckans träning.

Måndag: Instruera Body pump
Tisdag: 10x200 metersintervaller
Onsdag: Vila
Torsdag: LEGSolution och FLX
Fredag: GRIT Strength
Lördag: Vila
Söndag: Vila


Det blev många vilodagar, men ändå fem pass där intervallerna gav spykänsla och Griten var asjobbig! Och min älskade Body pump som jag inte var riktigt nöjd med förra veckan, men som blir bättre! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0