En lång dag

Jag var på jobbet tidigt i morse för att kunna gå hem i någorlunda vettig tid. Och först nu ska jag masa mig från kontoret. Jag är helt slut och har börjat få en något dimmig syn. Dessutom var det middagsdags för alldeles för länge sedan. Men tur i allt jobbande att jag fick instruera en Body pump på lunchen och komma bort från kontoret en liten stund. Det var riktigt härligt och jag tror minsann salen var helt fylld. Bra att folk trotsar vädret och tränar ändå!



Hittade ett linne i skåpet på gymmet som jag hade som gravid. Haha, massa tyg.


Nu ska jag åka hem och blippa lite till på datorn innan jag kan tillåta mig att chilla lite. Pust. Men först blir det hemfärd och mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0