En spontantripp



Tidigt i(går) morse drog vi iväg på en liten spontan dagsutflykt till Ullared. En sisådär 90 mil är ju en baggis tur och retur en helt vanlig onsdag. Men det var trevligt, mysigt och upplyftande men samtidigt lite galet att folk vandrar dit för att shoppa tops och bomullsrondeller. Men vi hittade lite smått och gott, käkade burgare i sportbaren, hade mysiga matstopp på vägen och var något mer stela i kroppen när vi kom hem. Nu är jag slutkörd och kroppen bara skriker efter sömn. Och jag lyssnar. Natti.



Kommentarer
Postat av: Göta Juck!

Men jag orkar inte!!!!!!! En spontantripp.... UTAN mig???? Inte okej!! 😜😜😜

Svar: Men OM jag tänkte på dig under typ hela trippen. Vi är ju oslagbara i en husvagn i Ullared en helg sådär ❤️ Fina kvinna.
Emma Jordell

2014-07-17 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0