Glassigt

Vilken dag! Efter träningen kom mina päron förbi och det blev fika på balkongen. Efter en liten uppfräschning av mitt hår drog vi ut i lekparken för lek och sol. Sedan vidare till svärpäronen för att fira födelsedag och äta, massor. Sedan köpte jag glass på vägen hem, hoppade av tunnelbanan några stationer tidigare för en liten promenad. Jodå, jag gick vilse och kom hem 30 minuter senare. Det var härligt med promenad, tråkigt bara för päronsplitten och lakritspucken. De blir aldrig vad de en gång var. Hur som helst. Efter middag, TV-mys och nattning av Alicia har jag nu fastnat på balkongen med glass, kaffe, jordgubbar och ett gäng tidningar. Livet kunde vara sämre.


Denna lilla guldklimp som kan få vem som helst på fall med sin charm


Maränswiss-, päronsplitt- och lakritspuckglass. Varför välja en smak när man kan välja tre?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0