Torsdag

Idag kom den förfärliga huvudvärken. Som ett brev på posten. Efter alldeles för lite sömn denna veckan var det nästan väntat. Jag tog två alvedon, gick och la mig och sov i nästan två (!) timmar. Det var tydligen det kroppen behövde. Så istället för tung styrketräning blev det vila och återhämtning. Det gäller att lyssna på kroppens signaler. När jag vaknat till liv och ätit middag slängde jag ihop en äppelkaka. Sedan kom päronen förbi nu när de är i stan några dagar. Så det blev en skön sommarkväll på balkongen. Men nu ska jag ta och sova bort huvudvärken och ladda inför sista jobbdagen innan semestern. Dessutom ska jag försöka klämma in ett styrkepass i värmen också. 


Älskar dessa kvällar



Kommentarer
Postat av: Ulson

MUMS! snart kommer jag hem då kan vi väl köra en fika på din balkong!? :)

Kraaaaam

Svar: ATT vi ska!! I ärlighetens namn saknar jag dig faktiskt! Nu är det dags för dig att komma hem! Superkramar!!
Emma Jordell

2014-07-11 @ 17:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0