Nattliga mellanmål

Igår blev det nattjobb igen vilket resulterade i på tok för lite sömn. Igen. Men jag ser ljuset i tunneln och har nog aldrig varit så pepp på semester någonsin. Två dagar kvar. Man blir rätt hungrig när man minskar sömnen och har mer vakentid. Jag försöker fylla på förråden med jämna mellanrum för att hålla lågan uppe. Trots de extra mellanmålen känner jag mig minst sagt klen när jag vaknar. Hungrig, trött och allmänt svag. Tur att det ändrar sig när jag fyller på med frulle. Igår körde jag keso blandat med vaniljkvarg och en näve nötter till. Här om dagen blev det ett bärlass. Det är gott, stillar suget och fyller sin funktion att hålla prestationen uppe. Nu ska jag rulla till kontoret och jobba undan innan jag drar till naprapaten för min sista stötvågsbehandling för knäna.


Mellanmål med blåbär, hallon och mango. Som godis. Nästan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0