Yoga

Idag (okej, igår) testade jag yoga. Inte för första gången, men nästan. Och det var jobbigare än Body balancen men ändå inte så fruktansvärt som jag intalat mig. I vissa övningar fanns det mycket att hämta och i andra kändes det bara helt topp! Dock hade jag ingen spegel nära mig idag så det som kändes topp kan ju sett helt förfärligt ut. Men vem är en toppyogis utan att ha tränat det? Jag ska försöka göra detta till en rutin. Något lugnt pass varje vecka om jag hinner.

Efter yogan blev det lunch på ett supertrevligt café med både familj, päron och svärpäron. Efter det drog vi hem och jag började packa. När Alicia skulle nattas somnade jag. I vanlig ordning nu för tiden. Jag vaknade igen vid halv tolv och sedan dess har jag ränt runt här hemma. Men nu är det dags att återgå till sömnen. Godnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0