Ben!

Woho! Jag drog mig iväg till gymmet imorse. Woho! Jag tränade ben. Det gick riktigt bra och jag kände mig stark. Det enda som irriterade knäna lite var utfallen. Men det gick fint ändå. Efter den lilla utevistelsen i regnet har jag bara varit inomhus. Jag har byggt ihop vår nya spegel, dammsugit och försökt skapa lite ordning i vår lilla klädkammare. Jag vet inte om det blev så mycket ordning, men jag inser att det skulle vara skönt för sinnet att göra sig av med sina utrensade plagg. Det skulle skapa lite ordning.




Nu halvligger jag i soffan med kaffekopp, choklad och Alicia i knät och tittar på hollywoodfruar. Mysigt. Strax ska vi gå en liten promenad och handla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0