Dagens middag

Att bli servad med denna mat av en karl som påstår sig inte kunna laga mat är inte fy skam. Han har gjort såsen själv (med egen buljong!) och fixat allt från scratch. Alltså pluspoäng på det och på en fräsch matlåda imorgon.




Tanken var morgonträning imorgon med överkroppsstyrka. Men jag har fortfarande väldigt ont av min sträckning (?) så överkropp är inte ett alternativ. Det är ett väldig obehagligt ilande i armen, så imorgon tänkte jag ringa och försöka få tid för att få bukt med det. Usch, jag känner mig väldigt begränsad och börjar kompensera med höjda axlar som ger en stel nacke. Men träning ska det bli. Dock skippar jag överkropp på morgon och kör ben på lunch istället.

Till något som är väldigt bra och det nästan lite kors i taket-varning på. Jag är redo att sova - nu

Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0