Fredag på en onsdag

Efter en lång dag ska min kropp äntligen få lite ro. Det har varit vilodag från träning, men det kan vara ack så ansträngande för kroppen ändå. Jobb, ärenden, tillpiffning och en jättetrevlig födelsedagsfest. Nu har jag precis ätit ett nattmål mjölk med fiberhavregryn, chiafrön, kakaonibs, solrosfrön, kokos och cashewnötter. Nu hoppas jag vara näst intill fulladdad inför morgonens PT-session. Nu håller vi tummarna för en liten sovmorgon imorgon. Fyra dagars ledigt och ingen är gladare än jag.






Kommentarer
Postat av: Göta Juck

Orka vara HET där liksom!!?? 😍😍😘😘

Svar: Haha, mest trött och less att jag glömde nycklarna hemma..grr.. 😵😵 Tack för ditt fina sällis igår! 😘
Emma Jordell

2014-05-01 @ 02:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0