Måndag

Efter min lilla löptur igår har jag fått mer och mer ont vid sidan av knäna. Båda knäna. Jag känner igen smärtan så väl. Åh, jag blir så less. Löparknäna är tillbaka och vila är det sista jag har lust med. Nu blir det rehab så mycket jag bara kan, så kör jag en testlöpning på bandet (= inga backar) i slutet av veckan. Rundan var nog mer ansträngande än jag ville erkänna igår och det var precis på samma sätt, i den superbackiga Flatenrundan, som löparknät uppstod för några år sedan.

Men jag köpte i alla fall ett supersnygga linne inne på Weekdays i lördags. Materialet är lite annorlunda, lite skumgummivarning, och det är sjukt skönt! Alltid hittar man något att glädjas åt.




Nu kör vi måndag, med dubbelpass och allt. Jag ska testköra min axel/arm under kvällens Body pump. Den har blivit mycket bättre under veckan, men på fredag har jag ändå tid hos kiropraktorn för att se vad det är som spökar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0